Benim Dünyam 720p İzle

Konusu: 8 yaşına kadar hayatla ilgili hiçbir şey bilmeden yaşayan Ela ile aynı durumdaki ablasını trajik bir biçimde yitirdikten sonra hayatını engellilere adayan Mahir Hoca'nın yollarının kesişmesiyle siyahtan beyaza giden bu yolculuğunda sadece bir kelimeye yer yoktur: İmkansız. Film, Mahir Hoca'nın karanlığın içindeki Ela'nın elinden tutarak onu üniversite sıralarına kadar taşıyışını ve Ela'nın umut ve vefa hikayesini anlatıyor. Benim Dünyam; sadece karanlığı görebilenlere, karanlığın anlamını baştan yazdıranların hikayesidir.
Oyuncular: Ayça Bingöl, Beren Saat, Hazar Ergüçlü, Turgay Kantürk, Uğur Yücel
Yönetmen: Uğur Yücel
Yapım: 2013
IMDB: 7.2







Etiketler: Benim Dünyam tek parça vk izle, Benim Dünyam tek part mailru izle, Benim Dünyam 720p hd full izle, Benim Dünyam 2013 yerli film izle, Benim Dünyam beren saat filmi izle, Benim Dünyam dvd izle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My Teachers Wife (Türkçe Altyazı)

9 Ay 10 Gün - 9 Tenths (Türkçe Dublaj)

Merhaba Dünyalı (Türkçe Dublaj)