Kana Susadım - Jennifer's Body (Türkçe Altyazı 720p)


Filmin Konusu: Taşındığı bölgedeki liseye yeni bir şekilde başlamış olan Jennifer kısa sürede popüler olur ve ponpon gençlerinde hayatında bir çok şey gibi buda başına geçer. Ancak bir katile dönüşürek okuldaki erkek arkadaşlarını öldürmeye başlar. Onu durdurabilecek tek kişi ise en iyi arkadaşı gözükmektedir..

Oyuncular: Megan Fox , Amanda Seyfried , Adam Brody , Kyle Gallner , Johnny Simmons
Yönetmen: Karyn Kusama
Yapım: 2009
IMDB: 5.1







Etiketler: Kana Susadım - Jennifer's Body izle, Kana Susadım - Jennifer's Body tek part vk izle, Kana Susadım - Jennifer's Body tek parça full izle, Kana Susadım - Jennifer's Body hd 720p izle, Kana Susadım - Jennifer's Body türkçe dublaj izle, Kana Susadım - Jennifer's Body hd izle, Kana Susadım - Jennifer's Body indirmeden direk izle, Kana Susadım - Jennifer's Body online izle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My Teachers Wife (Türkçe Altyazı)

9 Ay 10 Gün - 9 Tenths (Türkçe Dublaj)

Merhaba Dünyalı (Türkçe Dublaj)