Can Dostum - Intouchables (Türkçe Dublaj-HD)

Filmin Konusu: Yamaç paraşütü kazasından sonra sakatlanan zengin bir aristokrat olan Philippe evde kendisine yardımcı olması için banliyöde yaşayan Driss’i işe alır. Driss ise yeni hapisten çıkmıştır ve bu iş için hiç de uygun değildir. Ama bu iki adam bir şekilde birbirlerine benzemektedir. Tamamen farklı dünyalara ait olmalarına ve her konuda farklı zevklere sahip olmalarına rağmen, hem olağan dışı hem de bir o kadar güçlü bir dostluk kurarlar.

Oyuncular: François Cluzet, Omar Sy, Anne Le Ny, Audrey Fleurot, Clotilde Mollet

Yönetmen: Eric Toledano,  Olivier Nakache

Yapım: 2011 - Fransa

IMDB: 8.4/10





(Tek Part)

(Film'in piksel'i yüksek olduğu için geç açılabilir...Sağ alt köşeden pikselini düşürebilirsiniz...)
Filmin Etiketleri: Can Dostum - Intouchables izle, Can Dostum - Intouchables HD izle, Can Dostum - Intouchables Türkçe Dublaj izle, Can Dostum - Intouchables filmi full izle, Can Dostum - Intouchables online izle, Can Dostum - Intouchables direk izle, Can dostum 2011 tek part hd izle, Can dostum 720p izle, Intouchables vk izle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My Teachers Wife (Türkçe Altyazı)

9 Ay 10 Gün - 9 Tenths (Türkçe Dublaj)

Merhaba Dünyalı (Türkçe Dublaj)