Ben Hariç Herkes Ölsün (Türkçe Dublaj)

Filmin Konusu: Ergen olmak güç iş. Moskova'nın dışındaki sevimsiz bir kenar mahallede yaşayan on dört yaşındaki üç genç kızın, Katya, Vika ve Zhanna'nın işi ise iyice güç. Baba dayağından kurtulmak isteyen Katya evden kaçar, Zhanna intihara teşebbüs eder ama başarısız olur, Vika da duşta kızlar tarafından tartaklanır. Hayatlarındaki tek güzel şey arkadaşlıklarıdır. Katya hocasına hakaret edip başını derde sokunca, en sonunda bu arkadaşlıkları da sınavdan geçecektir. Zhanna ile Vika ya onun yanında kalacak ya da arkalarını dönüp okulun dans partisine gideceklerdir.

Oyuncular: Agniya Kuznetsova, Donatas Grudovich, Olga Shuvalova, Polina Filonenko, Yuliya Aleksandrova
Yönetmen: Valeriya Gai Germanika
Yapım: 2008
IMDB: 6.7/10



(Tek Part)

Filmin Etiketleri: Ben Hariç Herkes Ölsün hd tek parça izle, Ben Hariç Herkes Ölsün tek part izle, Ben Hariç Herkes Ölsün türkçe dublaj izle, Ben Hariç Herkes Ölsün vk izle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My Teachers Wife (Türkçe Altyazı)

9 Ay 10 Gün - 9 Tenths (Türkçe Dublaj)

Merhaba Dünyalı (Türkçe Dublaj)